Kérdése van? Hívjon minket! +36-70/626-6280

Gyakori kérdések

Termékekkel kapcsolatos kérdések
Honnan tudhatom, hogy az általam kiszemelt laptop megfelelhet-e az igényeimnek?
Mennyi jótállást válaltok a gépekre?
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
Banki átutalásos fizetésnél hova utaljam az összeget?
Mi a teendőm, ha nem sikerült az online bankkártyás fizetés?
Milyen módon tudok fizetni a futárnak kiszállításkor?
Ha csomagautomatába kértem utánvéttel a csomagot, akkor van lehetőségem készpénzzel is fizetni?
Mikor kapom meg a számlát a megrendelésemről?
Szállítással kapcsolatos kérdések
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Külföldre is kérhetem a szállítást?
Milyen futárszolgálat fogja kiszállítani a csomagom?
Mivel tudok fizetni a kézbesítőnek kiszállításkor?
Mi történik, ha nem tartózkodom a megadott címen a kézbesítés időpontjában?
Ha MPL csomagautomatába kérem a csomagot, mikor vehetem azt át?
Ha postára vagy PostaPontra kérem a csomagot, mikor vehetem azt át?
Ha utánvételes fizetési móddal MPL csomagautomatába kértem a csomagot, akkor van lehetőségem készpénzzel is fizetni?
Mi a teendőm, ha sérült a csomag, amit a futár kézbesíteni próbál nekem?
Mi a teendőm, ha sértetlen csomagban, de sérült árut kaptam?
Minek kell lennie a csomagban, amikor kibontom?
Rendelés módosítással kapcsolatos kérdések
Hogyan tudok a rendelésemhez módosítani vagy újabb terméket adni hozzá?
Tudom módosítani a rendelés leadása után a fizetési módot?
Hogyan változtathatom meg a kiszállítási vagy számlázási címet?
Hogyan törölhetem a megrendelést?